fredag 1 februari 2008

Bärs ?

Pleasure. Pure pleasure.

Jeklar ni måste tanka Erasure- I love to hate you. (Gärna LFO Modulated Filter Mix) Körde runt och på radion hade jag Mix Megapol. Så skön! Old but cool.

Tänkte på vad Jonna sa till mig igår. SÅ sant. Egentligen. Mycket kloka ord. Du uppmuntrade mig och fick mig att inse att: What the fuck.
Och så fick jag bekräftelse på den fronten igår också :) Jag håller mig till hennes ord och jag tar åt mig. Tack för de stärkande orden.

Jahapp, igår va ja me J. Helt trevligt. Sen vart jag jäääätte hungri och vi åkte till Max. Typ hundra år sen jag åt därifrån. Men det var helt gott.

Är gälet sugen på beer. BEER! Men jag ska jobba 16-22.15 idag. Kanske efter jobbet ?
Var btw iväg och böt min kofta mot annan färg idag.. Vart inte helt nöjd senast.
Hasta la vista bebes ! Nu ska jag göra mig redo för arbetet !




Ser frestande ut huh ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe jaa han är så söt så..min lillebror med=p
du får hålla koll på din bror..han ringde mig i natt skitfull..sen skrek han till så bröts samtalet..sen kom bara telefonsvararen hela tiden..blev skiträdd..trodde han ramlat å skulle frysa ihjäl..men sen ringde han å då hade batteriet dött=)
ha en bra helg shcnygging! hänka på utgång nästa helg? jag, bella, therese och theresa:)
pussokram

Anonym sa...

för mig vart de beeeeeeeer :P