tisdag 22 januari 2008

Ingen pizza för mig :)

Som jag skrev tidigare idag : Tror jag går och lägger mig igen.
Det blev inte så, beslutade mig istället för att övervinna skallebanken.
Och det har jag gjort !
Blev en rätt givande dag iaf. Var ute och tog en promenad i kylan med mamma som vi avslutade med ett besök i Ica butiken som ligger belägen i våran kommun.
Efter det hann jag hem en sväng och sen fick jag Dennis besök. Vi gled ner på pizzan där han faktiskt valde att stoppa i sig en pizza ( var det Paradiso den hette ? ) och jag höll mig på min lina och tog en Tonfisksallad. Det var gott, tackar för maten :) Efter det åkte vi förbi på jobbet och jag bjöd Dennis på en ride! Haha. Tunggung.

Så nu sitter jag här och tänker hoppa i sängen tidigt idag med. Skönt att ha fått bättre ordning på dygnet igen. Det ger mer ork. Imorgon är det träning och promenad till jobbet som gäller. Jag är mycket piggare och gladare efter att ha gjort några justeringar rörande kost och motion. Alkoholfri är jag än. Men till helgen blir det dunder och brak kalas. Blev särskilt sugen när musiken drog igång nere på pizzan. Har en helg att se fram emot ! Det får en att orka kravla sig genom veckans kvällspass på jobbet.

Måste ske en stor förändring i mitt bloggande. Förslag någon ? Måste skapa en röd tråd. Den känns lite off. TIPS TIPS TIPS tas gärna emot.

NU: en kopp te och varva ner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan göra en hälsoblogg=D

Christian sa...

Duktig du är som hänger i så där! =) Cudos!