onsdag 23 januari 2008

Ooonsdag

En neutral dag på jobbet flöt smärtfritt förbi, nå jaa.. nästan smärtfritt i alla fall- huvudvärken har inte lämnat mig än. Please go away.
Sen fick jag nippran och fick för mig att unna mig en ledig dag på fredag så att jag får vara ledig fre, lör , sön och börja 14.15 på måndag. Ringde en kollega o kollade om denne ville jobba, vilket denne gärna gjorde. So i called basen för o se att det var OK. Till svar fick jag:
"Javisst, jag är inte den som ställer mig i vägen om du vill vara ledig"
Ett mycket bra svar tyckte jag och fjärilarna löpte amok i magen. Har alltid en sån där fjärilskänsla när jag har ledighet att se fram emot. Ska bli såå skönt !

Måste gratulera Majkii mannen till körkortet. Kul att du äntligen tagit lappen ! Han kom förbi jobbet och jag fick sådan lyx som skjuts hem. Gick duktigt den bilfärden. GRATTIS:)

Nu ska ja avnjuta en kopp grönt te och läsa lite.
Sen blire ladda batterier inför morgondagen.
Kram på er

Inga kommentarer: