lördag 19 januari 2008

My return

Woohoo, jag klarade mig till ICA och tillbaka utan nå större flygsvängar... Lättade från marken en stund där;) Men nu sitter jag här hemma i trygghet igen och lyssnar på Djingis Khan med Vikingarna...Hett. Haha. Men den e glad liksom.
Hade det såå jobbigt på ICA. Ni vet när det där suget efter något gott smyger sig på en ? Man tänker: Oh, det vore gott med.... Ja man tänker inte mycket längre än så, och när man sen väl befinner sig i affären har man beslutsångest och vet inte alls vad man ska ha med sig hem..
Jaoo. Det hände mig. Jag har hållt igen i veckan och idag är det faktiskt lördag- det slutade med att jag köpte hem Danios magra yoghurt (bästa ever) en blå Polly påse och pistage nötter.
Jag nöjer mig med det.

Herr Nyttig knackade mig just på axeln och påminde mig om att laga matlåda till imorgon.
Det blir grönsaker i en härlig röra. Ska snurra runt dem i stekpannan i lite olja först.
imorrn måste jag ta mig ork att göra soppa.
Nästa vecka blir det att gå på smala linan igen. Måste snåla inför kommande helg,
då det ska fyras av en och annan kalori raket!

NU: Matlagning, en dusch och kvällsmys.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh det e att vara dutig då!
Ska snart iväg på arerobics ...öhhh jobbigt!
Kajsa