onsdag 19 december 2007

Bubbly

Sliten idag. Har varit en låång dag på jobbet.
Men nu är ja hemma.

Ett glas vin i stillan ro kan väl inte göra nå större skada ? Smakar bra och man kommer ner i varv. Gotti gott är det iaf. En kul grejj på jobbet idag var att en försäljare (till ett utav mina ansvarsområden) kom förbi och önskade en God Jul och hade med sig jordens roligaste "godisförpackningar" med supergoda kolor. I vanliga fall är jag inte så förtjust i just kolor, men de här var smaksatta som pepparkakor och med saffran. Efter det satte vi på en julskiva och jag blev nästan sentimental bland alla glada kunder när en liten julkänsla infann sig. Helt galet, men det gjorde nästan ont i bröstet- fast på ett bra sätt.

"Hon får det att låta som att det bara var ratten kvar av bilen " *fnys* HAHA fan va jag skrattade gott åt den :) Och det gör jag fortfarande..

Är laddad inför fredagens shopping, mat och party. Fort nu fredag - bli min !

1 kommentar:

Christian sa...

Vi hade också en del julstämning på jobbet idag. För att citera en arbetskollega "Fan, man bli juh nästan lite happy av den här julmusiken"!