söndag 23 december 2007

Ostbågar ;´(

Janne, detta skriver jag mitt i natten för att jag fick oerhört sug o skriva när du började prata om min blogg :) Kanske inte kan prestera 10 minuters underhållning nu, men jag bjuder på en stunds läsning om diverse shajt... som ikväll.


Träffade Pullan på haket efter jobbet, ölen smakade sådär och jag växlade om till Coca Cola (så strong) men huvudvärken släppte så småningom och tanken på en White Russian gjorde mig törstig igen. Sammanlagt fick jag i mig 3 sånna under timmarnas lopp. Alldeles lagom.
Var inte föör partymotiverad idag (tror i ärlighetens namn jag börjar lessna på festandet)
Glömde skriva att jag fick i mig en Staropramen också..
Vad jag avgudar att gå till vårat hak. Det är bekvämt, väktarna är wonderful, folk är alltid på G, bra priser, hyggliga Dj´s och man träffar alltid alla möjliga folk där. Trivsamt. Och ett plus är ju att det inte är allt för långt hem, särskilt skönt nu när det är så kallt.
Just nu är befinner jag mig nånstans i livet som jag skulle vilja kalla Happy place.
Allt känns smärtfritt för stunden men tankarna är många, orkar bara inte ta tag i och sortera dem - och det är såå befriande.
Stackars Stoffe (och egentligen resten av vänner och väktare) fick lyssna på mitt tjat om ostbågar och jag säger det igen: Jag vill ha ostbågar. Men det blidde inga sånna för mig inatt.
Tog en taxi hem, lyxus till maximus.
Nu sitter jag här med 2 mackor och ett glas mjölk och ska bekänna en sak för er:
Jag är fruktansvärt glad över att veta att när jag vaknar (senare på dagen) kommer jag vara fri från baksmälla and it feels så BRA!

Sammanfattar kvällen/natten med ett ord: KOMPLIMANG.
Gisses mina öron trillade nästan av och så är jag tacksam över att jag inte rodnar. För då hade jag nog sett ut som ett just hemkommet vrak från det soligaste land som finns.
Ni alla lyfte min självkänsla ikväll <3


Lägger upp en bild från gårdagen som var så lyckad ! ( Å då menar jag inte bilden, utan kvällen såklart ) haha. Tack Madde hjärtat och Cissi ! <3

Trist att kameran e så kass på luren jag har nu.. Har fått låna en av brorsans gamla telefoner nu när min e borta.. En Motorola - värsta skiten ever. Saknar min SonyEricsson nå gälet mkt.. *snyft*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du känner dig lycklig. Det är när man känner så som man ska njuta av den känslan:)
Vilken fin sminkning du hade på kortet!=)

Anonym sa...

de e inte lätt att må dåligt om man mår bra ;) ta hand om dej gumman. Peace!

Anonym sa...

hihi, den här råkade hamna fel först, men det blir dubbelt menat då.

alltså...

Words don't come easy ibland, komplimangen var snålt tilltagen... nuff said