tisdag 11 december 2007

Kläderna är tvättade !

Idag:

Jag har tvättat (nästan) alla mina kläder och underkläder. Förbannat skönt att ha det överstökat. Nu kan man välja o vraka fritt i garderoben igen, har gäälet mkt kläder och när jag sorterade tvätten fyllde ja en papperskasse med sådant som ska kastas. Skönt !
Har shoppingabstinens - vill ha såå mkt nya kläder OCH skor. Älska skor.
Har åkt på nån jävla klock nojja nu också.. förut var det skärp.

Efter att jag tvättat klart kom Lina o hämtade mig och vi letade igenom Media Markt och Elgiganten på jakten efter min nya perfekta Sony Ericsson.. Gick väl lite sådär.
Did I mention we met Johnny Depp ? :D like SO HOT.
Lina gnällde över sin hunger mest heeela tiden så jag försökte skynda mig. Efteråt åkte vi o käkade pizza. Tack för maten :) Mys pizzeria, hade aldrig ätit där förut. Pratade och hade trevligt. Vi ses rätt sällan Lainen.. Skärpning. Men snart är det helg ! Woho!

Nu har ja inte gjort mer än plockat iordning lite och druckit en kopp te. Rätt trötter nu.

Inga kommentarer: