torsdag 27 december 2007

Krimskrams

Tangentdelen av min laptop ser mer ut som ett fat av chokladpraliner än nått annat.
Ser trevligt ut. Och det är gott att sitta vid datan. Farligt gott. Nougat mhmhmm...

Annars hade jag sovsällis inatt och det var skönt att inte vara ensam. Har kommit fram till att singellivet inte e så jävla ballt längre. Man lessnar ju faktiskt. Men samtidigt är jag så inne i mitt eget nu att jag inte riktigt har tid för häftiga känslostormar just nu. Inte ork heller.
Men Amor skulle kunna ge det en chans ? EN PIL TACK.

Annars har jag jobbat idag - i vanlig ordning. Gör man mycket annat ? Går mycket mertid just nu och det är slitsamt på både mig och relationerna till vänner. De blir lite utanför mitt liv, och jag tycker det är fruktansvärt tråkigt. Enda gången jag egentligen har tid att umgås är varannan helg och då är jag oftast ganska trött och i o me det känner jag många gånger inte för att vara social. KOLLI. Doh, ja e 21. Det här håller ju inte !?

Blåklockan som pryder min högra ansiktshalva börjar få grön/gula nyanser och det ser pretty ugly ut. Det går inte ens att sminka över då det gör så jävla ont vid minsta beröring. Annars har svullnaden släppt nästan helt och jag håller tummarna på att vara totalt återställd till nyår.
Ont om bilder i min blogg and I know it´s boring. Men det kommer. Har ny telefon nu, med bättre kamera och jag bara längtar tills mitt nya simkort me samma gamla nummer trillar ner i brevlådan. Tack Teknik Gudarna att sådant går o ordna.
Aldrig mer bli av med mobiltelefon. Word.

1 kommentar:

Christian sa...

Jag har juh inget internet hemma ännu. därav inget bloggande.