tisdag 1 januari 2008

2008 nästaa

Yeey.
Let´s see. År 2007 existerar inte längre, annat än i minnet.
Det ligger något magiskt över det här med att påbörja ett nytt år varje gång.. Nya förväntningar (oftast bara högre förväntningar), nya mål, allt ska vara och bli så nytt och man ska ändra på det mesta. Vem lovar inte varje år att börja träna ? Sluta röka ? Börja banta ?
Hur många gånger har man hållt ett sådant löfte 365 dagar ?=)
Det har jag aldrig gjort. Men så har jag aldrig varit mycket för nyårslöften heller.


Men år 2008 är en nystart för mig. Nästa nyårsafton sitter jag och skålar över att jag lyckats nå dit jag vill, eller ja en bit på vägen i alla fall. Det här året är MITT år. Jag ska fokusera på mitt liv och min framtid och jag ska ta tag i hälsan. Börjar med att fira vit månad hela Januari. Jag ska finna harmoni och lycka. Det är mitt löfte till mig själv.




Weird bild nyår: Lina, me and Anki


Ögat läker snabbt !




O så lite Hey Baberiba !


GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!


Inga kommentarer: