söndag 13 januari 2008

Lediga lördag

Lediga helgen spenderades med Madde, fortfarande nykter.
En trevlig helg då vi konstaterade att det var på helgen ett år sedan vi hade en helhelg tillsammans sist. Herre va tiden går fort.
Natten mellan lördag och söndag tillbringade vi på akuten med förjävliga magsmärtor och timmarna tickade på där - mycket låångsamt. Särskilt när jag tvingades vara där själv. På gynakuten hittade de vätska i buken på mig och misstänker en cysta som brustit (vilket kan medföra akuta smärtor) i övrigt ska allt visst vara tipp topp och inga infektioner eller andra konstigheter. Är glad att det är bättre idag, men gör fortfarande ont när jag går..

Hooh, framför mig har jag nu en tuff arbetsvecka då jag jobbar 6 dagar + måndag.
Klädd i profilkläder fortsätter jakten efter lönen.
Och på den här bilden gör jag inte annat än bjuder på mig själv ;)



NU: en efterlängtad kopp te.

1 kommentar:

Anonym sa...

usch stackare. Men skönt att veta vad det är som gör att du får så ont. Vad ska se göra åt det?