torsdag 24 januari 2008

..så kan vi ta en kaffe nån dag.

3 lediga dagar att se fram emot.. och en halv.
Känns alldeles lööövley.

Snart sovdags för mig, har mycket att göra imorgon.
1. Färga håret.
2. Ta mig till banken.
3.Möta upp pappsen för en fika.
4.Frisören kl 12. Nu blir det toppning och lugg :)
5.Cityshopping con Sandra.
6.Avnjuta min första öl på 4 veckor.
Och sen återstår det att se vad mer fredagskvällen har att bjuda på.

På lördag blir det antagligen shopping med mamma på dagen och sju jävla hey baberiba i kärnan av våran huvudstad på natten. Åh så jag ser fram emot.
Dennis måste lugna sig ;) Spontaaaaaan.

På söndag ska jag leka med J hoppas jag. Vore trevligt :)
(Och för er som tror att J är Jari- ni ska veta att ni har fel.)

Jaha ja. Nee om man skulle börja göra sig redo för bingen.
Väckarklockan alarmerar klockan 07.00 imorgon bitti.

Inga kommentarer: