söndag 13 januari 2008

Dagens.


DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukisar/rosa "love rabby" munkis
DAGENS SMINK: Lite mascara och rouge
DAGENS FRISYR: Söndags uppsättning
DAGENS HÄNDELSE: Åkte nytt tåg:)
DAGENS LÅT: Only an ocean away
DAGENS VILL HA: LÖN!
DAGENS SJUKA: Lite magont.
DAGENS UPPTÄCKT: Veet hårbortt. creme e BRA skit !
DAGENS SAKNAD: Kärlek..
DAGENS SKADA: Ingen sådan skedd, tack och lov.
DAGENS DUMMASTE: Jag röt åt mor "/
DAGENS DROG: Nikotinet
DAGENS ÅTERSEENDE: Dennis, efterlängtat återseende.
DAGENS UPPOFFRING:
DAGENS TRÅKIGASTE: Städning
DAGENS FINASTE: Madde (utan smink)
DAGENS KRAM: Dennis, jätte go kram!
DAGENS PUSS: Vart en kindpuss :)
DAGENS FAVORIT: Jag själv. För att jag vet vad jag ska göra för att må bra och för att jag lyckats ta mig en bra bit på vägen. Jag känner lycka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snor din lista=p

Anonym sa...

neh kärlek vore de inge fel på, ställer mig i den kön ja med...