måndag 7 januari 2008

Söndag

En vanlig söndag.. på jobbet.
Inget märkvärdigt med det.

Jag har druckit typ femtusen liter te idag ( utan socker jajjemen ) och jag tror jag ska sluta dricka te. Blir alltid så torr i munnen och übertörstig, och det är sån törst som är väldans svår att släcka. Inget hjälper.
Helgen flöt på smärtfritt varvad med jobb och avkoppling, igår satt jag me Lina och kikade på youtube hela natten - lagom gott om skratt. Faktiskt skönt att slippa baksmälla.( Bra idé det här med att ha vit månad.) Efter youtube slocknade jag på hennes soffa för att senare vakna till färdig frukost. Lövley! Musiken var på och Lina var pigg o gla. Härligt att vakna till. Sen åt vi frukost, pratade och gjorde oss redo för att möta dagen. Mer sånt.

Nu suktar jag massor efter självständigheten.
Den är nära ?

Och så ser jag fram emot den 28e mars. Blir nog härligaste kvällen 08. Har bara den känslan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

te är vätskeutdrivande, så de är inte så konstigt om du blir törstig.. ;P

Anonym sa...

Det var verkligen det sjukaste datumet du kunde trolla fram!!!

jag hoppas höra någon sorts gratulation från dig vid datumet, Det blir mitt nya år :)

/Janne