torsdag 3 januari 2008

Tiden- kom tillbaka

2008 känns positivt.
Haha, va fjantigt. Dagarna rullar ju på i vanlig ordning - bara nytt år. Men banne mig det ska bli ändring det här året och visst känns det lättare. Som en nystart.
Saknar gamla tider.
Som tiderna på bilden ovan, Jag (som ett freak) Emelie (som"ta mig"freak) och Tommy bara allmänt party. Det var en kul kväll. Som alla andra kvällar jag haft ihop med dessa två. Nuför tiden ses vi alldeles för sällan ! Hur kommer det sig ? Är vi så upptagna med våra egna vuxen liv att vi inte kan dela med oss av våran tid längre ?


Just nu känner jag mig bara pirrig i magen och fnittrig av okänd anledning. Och det känns jävligt skönt. Varför känns det inte såhär varje dag ?





Idag torsdag ( då klockan är över 00.00) ska jag göra en sak så fort jag vaknar som kan innebära stor förändring i mitt liv. Och jag är redo. Tamefan jätte redo. För jag behöver nog den förändringen för o komma loss o komma vidare. Längtar.

Emps, vad hände med oss ? Du är min absoluta favorit, men vi ses aldrig.
Det blir bara sånt man säger, och jag vill inte ha det så längre <3
Remember this night ? Ursäkta bildvalen, men det var de enda jag hade från då! Kan bara inte minnas när det var... Länge sen är det iaf.


Emps goes "Lift your arms up" !



Jätte söta på fyllan :P Men mitt hår.. KATASTROF!

Till och med Lina var tydligen med samma kväll, nu ska alla snyggingar grillas. HAHA. Vilken jävla poser pic.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wish u luck tomorrow (today) fast det behöver du nog inte :P

Anonym sa...

hehe aa lite långt men jag rycktes med=p
du har haft många roliga kvällar på toxic vad jag kan förstå=)
vi måste träffas snart!