onsdag 16 januari 2008

Onsdag. Info. Glad.

Börjar med lite info. För kanske finns det nåågon som bryr sig ? ;)
Klev upp tidigt idag. Har hunnit duscha, träna, ta mig mitt morgon te, bli bjuden på fest med temat "Pimps and hoes" och nu väntar havregrynsgröten och ytterligare en kopp te! Efter frukosten ska jag göra mig iordning för dagen och fixa matlådan som kommer bestå av en härlig soppa och knäckebröd. Arbetsdagen börjar 14.15 och innan det tänkte jag glo runt i skobutiken ja köpte Cat kängorna i och se om jag hittar något annat som tilltalar mig. Siktar in mig på 13 bussen, så hinner jag promenera till jobbet också. Jäkla kul promenad väder. Hoppas man håller sig på vägen, risken finns ju att vinden rycker tag i en. Och bara gudarna vet vart vinden får för sig att föra en ...

Haha, för en rätt udda men kul diskussion med Zandra a.k.a Hoe på MSN. Hon e rolig hon. Hoe e något vi kallat varandra i åratal. What´s the story behind that ? Kan inte minnas varför vi börjat kalla varann sånna hemskheter ;)

Ne, time to set my self in action. Imorrn e jag ledig. Wonderful. Men då ska jag iofs tvätta massvis me kläder. Mindre kul, men ett måste e ett måste.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
tack bara bra här, hoppas allt e bra med dig?:)

Ja visst är de fina;)

Anonym sa...

Haha vi är lite knäppa sådär på morgonen ;) Ja ska lägga upp våran konversation så kan vi ha oss ett gott skratt! :-D

Uhm...the story ? I have no idea but you're still my hoe! Always and forever haha! :-D Håll utsikt efter en härlig konversation i bloggen! Kläm på dig fis!

Anonym sa...

två senaste inläggen om te är såååå rätt! Te rockar fett! Det godaste som finns, vill ha en sån där öl keps fast med två behållare med te i =) haha kanske lite å ta i men fan de e guuuld

hittade du några skor btw? kramis

Anonym sa...

PEACE!