onsdag 30 januari 2008

Solarieöarna

Uppe med tuppen imorse! Nåväl, nästan iaf!
Zandra och jag sällaskapade ner till Medley för att njuta lite av Solrieöarna och nu är man sååå pepparkaksbrun och fin! (önsketankar)
Var inne på Ica och nödhandlade en banan och vatten innan, kändes som att hungern höll på att slita isär mitt inre. Och lagom mättande var det.
Nu har jag ätit min väldigt sena frukost och ska hoppa in i duschen, sen är det jobba som gäller. Känner mig inte allt för motiverad idag, men va ska man göra ?
Det är bara att bita i det sura äpplet. Har en beställning att göra också..

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, klart jag inte ångrar att jag köpte kläderna, och speciellt jeansen är jag glad att jag köpte :D

Såg din kofta i bloggen, skitsnygg :)

Anonym sa...

Jag är kalas röd nu ! HAHA! Hel varm! :)Det får vi göra om! BTW, Silikon ÄR ugly! ;)