måndag 7 januari 2008

Nattugglan beslutar:

Nu tänker jag inte längre bry mig om att mina tider stör mig nå fruktansvärt, jag ska få ut mest av livet i alla fall. Tills dess. Jag ska inte låta övrig tid rinna ut i sanden. Därför börjar jag med att from när jag vaknar senare idag träffa Lina (innan jobbet) för låång promenad. Varför ska jag ligga och sova tills det är dags för att bege sig till arbetsplatsen ? Such a waste of time :) När man kan njuta av sin fritid vaken istället ? I trevligt sällskap, eller med läsning, måla tånaglarna, bara sitta o titta, gå i butiker. ta en fika... Ja det finns så mkt mer.



Lina är en eldssjäl. Min eldssjäl.
Finns ta me fanken inte en sannare vän. Sen om jag irriterar mig på hennes fylle fnitter (som kan bli outhärdligt) är en annan femma. Hon har så många andra positiva sidor. Och henne släpper jag aldrig. HA! Den du Lina, now you´re stuck.
Freakylicious she is. And I like.
T.o.m bäst på fest tillsammans e vi. Vi har planerat framgång och starka färger år 2008.

Om du gör utrymme för mig

Så gör jag utrymme för dig mä !

1 kommentar:

Anonym sa...

Så vitt jag vet så är ni två ett radarpar utan like