onsdag 9 januari 2008

Arn

Okej okej okej, den dagen jag bubblade om att jag skulle på bio och se Arn Tempelriddaren.. det blev aldrig av. Bjöd mammsen på bio idag istället och vi såg den. Den va mysig :) Helt nöjd över filmvalet, ingen avancerad handling utan verkligen en chill film. Var på något sentimentalt humör så jag höll på att börja böla flera gånger. Det enda som var lite B var slutet isf.. Man hade kommit så in i filmen och rätt vad det var så rullade eftertexterna på bioduken.
Den var romantisk.
Nästa film jag är sugen på är "Försoning" som släpps nu på fredag, kanske ska ta och se den i helgen då jag ändå är ledig ?

Såg ett dunder förälskat par på bussen när jag åkte hem från jobbet i eftermiddags, de var sååå söta! Saknar känslan. Nååååååh:)

Nu ska ska jag bädda ner mig och läsa en stund innan sovdags. Måste upp tidigt imorgon för att tvätta, sen tar jag en timmes promenad till jobbet. Sweet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du den som gillar läsa så borde du definitivt läsa böckerna, de är minst tusen gånger bättre än filmen, på alla möjliga sätt.

/Den Där

Anonym sa...

boken rockar, bläddrade ner då man missat lite inlägg pga att ja flyttat å inget internet har, fint skrivet, mycke bra.. Å söt som alltid =)